haluaisin vain olla niin vitun laiha. lantioluut saisi näkyä. mutta ei. läskiä, läskiä, läskiä. kaloreita tulee muttei mene. haluan oppia itsekuria. en omista sitä. syön syön syön, mutten liiku. ei vain ole motivaatiota lähteä lenkille, eikä ole muutakaan liikuntamuotoa tule mieleen. tänään syönyt vain muutaman muffinin ja sipsiä=kaloreita vitusti. tämän päivän liikunta: rauhallista kävelyä noin 3km. ei tästä tule paskaakaan.

kaipaan myös läheisyyttä, hellyyttä, seksiä. sitä tunnetta että joku rakastaa sinua. joku välittää. olisi edes jokin syy, jonka takia olisi syy jaksaa elää tätä paskaa elämää.

nykyään elämäni rajoittuu vain kouluun ja tietokoneeseen.